Добро пожаловать!

Зарегистрировавшись у нас, вы сможете обсуждать, делиться и обмениваться личными сообщениями с другими членами нашего сообщества.

Зарегистрируйтесь сейчас!

Полный список обновлений Portal

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
October 30, 2007 Patch (Обновление от 30 октября 2007)
Portal
  • Optimized Portal demos to have fewer issues when going through actual Portals
Portal
  • Исправлены ошибки оптимизации в записи demo, игры Portal, при прохождении через порталы
 
Последнее редактирование:
November 27, 2007 Patch (Обновление от 27 ноября 2007)
Source Engine
  • Fixed surround sound not working properly when running Windows Vista
  • SourceTV relay proxies can record demos now with tv_autorecord 1
  • Fixed jittery demo playback
Движок Source Engine
  • Исправлен объемный звук, неверно работающий при запуске игры на Windows Vista
  • SourceTV теперь может записывать demo командой tv_autorecord 1
  • Исправлено воспроизведение звуков
 
January 26, 2008 Patch (Обновление от 26 января 2008)
Half-Life 2: Episode Two/Portal
  • Fixed crash when attempting to update the achievement count
Half-Life 2: Эпизод 2 и Portal
  • Исправлен сбой при попытке обновить счетчик достижений.
 
June 10, 2008 Patch (Обновление от 10 июня 2008)
Portal and Half-Life 2: Episode 2
  • Added a new advanced video option that allows the user to easily change the field of view to any value they wish between 75 degrees and 90 degrees
  • Updated the particle rendering code and particle data files to make them compatible with the particle editor included in the Source SDK
Portal и Half-Life 2: Эпизод 2
  • Добавлена новая расширенная опция видео, которая позволяет пользователю легко изменять поле зрения на любое желаемое значение между 75 и 90 градусами.
  • Обновлен код рендеринга частиц и файлы данных частиц, чтобы сделать их совместимыми с редактором частиц, включенным в Source SDK.
 
Последнее редактирование:
February 17, 2009 Patch
Orange Box Engine
  • Updated the engine to report SteamIDs using the Steam_0 format instead of Steam_1
  • Fixed problems in Half-Life 2: Episode Two, Portal, and Source mods running the current Orange Box engine
  • Reverted the change that capped rate at 30000
 
February 20, 2009 Patch
Orange Box Engine
  • Fixed stats and achievements not working in Half-Life 2: Episode Two and Portal
  • Fixed incompatibilities with MODs
 
June 23, 2009 Patch (Обновление от 23 июня 2009)
Team Fortress 2, Episode 1 & 2, and Portal
  • Added support for the Novint Falcon
Team Fortress 2, Half-Life 2: Эпизод 1 & 2, и Portal
  • Добавлена поддержка Novint Falcon.
 
Последнее редактирование:
March 1, 2010 Patch ARG (Обновление от 1 марта 2010)
Portal
  • Changed radio transmission frequency to comply with federal and state spectrum management regulations
Undocumented changes
  • Added radios on every level
  • Added new achievement Transmission Received
Portal
  • Частота радио-передачи теперь соответствует федеральным и государственным предписаниям
Недокументированные изменения
  • На каждый уровень добавлены радиоприемники
  • Добавлено новое достижение Передача получена
 
Последнее редактирование:
March 3, 2010 Patch (Обновление от 3 марта 2010)
Portal
  • Added valuable asset retrieval
Undocumented changes
  • Changed final scene on map escape_02
  • Added party escort files
Portal
  • Добавлена эвакуация ценного сотрудника.
Недокументированные изменения
  • Изменена концовка карты escape_02
  • Добавлены файлы Сопроводителя вечеринки
 
May 13, 2010 Patch
Portal
  • Fixed screen "fuzziness" caused by color correction operation
  • Fixed text not rendering in game if font Tahoma was disabled
  • Fixed startup video not playing fullscreen
  • Added optional -snd_openal command line parameter to force the engine to use the OpenAL api, can be used if Portal is playing no audio when launched normally
  • Added mac_fsbackground convar, on Snow Leopard or better you can set this to have Portal still visible when it is not the foreground application
 
May 15, 2010 Patch
Portal
  • Fixed Portals being black rather than see-thru
  • Fixed crash when exiting
  • Fixed crash when using keyboard inside of key binding dialog
 
May 25, 2010 Patch
Portal
  • Performance improvements
  • Fixed crash during offscreen rendering
  • Fixed overbright screen when rendering with Radeon X1x00 on 10.5.8
  • Fixed subtitle mode to not include sounds, use close captioned mode for that functionality
  • Fixed achievement awarding being delayed to map change
  • Fixed view jumping when coming back from the in-game UI to the game
  • Improved support for using the Command key as a key bind
 
May 27, 2010 Patch
Engine
  • Fixed fonts sometimes not displaying when the game is loaded (Mac)
  • Fixed crash on launch in rendering subsystem (Mac)
  • Fixed crash on launch (Mac)
  • Fixed main menu not rendering on 10.5.8 when anti-aliasing is enabled (Mac)
Portal
  • Optimized particle rendering for lowend GPU's, made acid pits more performant (Mac)
 
June 3, 2010 Patch (Обновление от 3 июня 2010)
Portal
  • Added pre-caching of GLSL shaders on game launch to prevent hitching in game (Mac)
  • Performance improvements when using anti-aliasing on ATI GPU's
Portal
  • Добавлен прекэшинг GLSL-шейдеров при запуске игры для предотвращения торможения игры (Mac).
  • Улучшена производительность при использовании сглаживания на компьютерах с графическими процессорами ATI.
 
June 15, 2010 Patch
General
  • Fixed crash when local sound cache files were corrupt
  • Hide cursor when playing movies in game
Обновление от 15 июня 2010
Общее
  • Исправлено падение, связанное с поврежденными файлами локального звукового кэша.
  • Во время проигрывания внутриигровых видео курсор скрывается.
 
July 21, 2010 Patch (Обновление от 21 июля 2010)
Portal
  • Fixed bonus map import dialog
Portal
  • Исправлен импорт диалога бонусной карты.
 
August 17, 2010 Patch (Обновление от 17 августа 2010)
Note: No patch notes were released.
Изменения в игре не были опубликованы.
 
November 12, 2010 Patch (Обновление от 12 ноября 2010)
Portal
  • Added engine support for improved NVIDIA OpenGL multisampling options available in Mac OS X version 10.6.5
Portal
  • Улучшена поддержка движка в NVIDIA OpenGL для Mac OS X версии 10.6.5
 
March 2, 2011 Patch (Обновление от 2 марта 2011)
Half-Life 2, Portal, Half-Life: Episode One and Half-Life: Episode Two
  • Better support for Intel Sandy Bridge based machines
  • Fixed a bug where some video configuration could get reset by restarting the engine
Общее
  • Улучшена поддержка на компьютерах Intel Sandy Bridge.
  • Исправлена ошибка, при которой некоторые видеонастройки могли сбиваться при перезапуске движка.
 
November 30, 2012 Patch (Обновление от 30 ноября 2012)
Big Picture Support
  • Added controller menu navigation
  • Dual stick controllers are now the default controller layout
  • Fixed controller disabling the crosshair
  • Fixed some weapons not being selectable with controller for some players
  • Fixed file loading crash that affected some players
Поддержка режима Big Picture
  • Добавлена навигация по меню с помощью контроллера.
  • Контроллеры с двумя стиками теперь являются стандартной раскладкой по умолчанию.
  • Исправлена проблема, когда при использовании контроллера отключался прицел.
  • Исправлена проблема у небольшого числа игроков, когда некоторые виды оружия невозможно было выбрать контроллером.
  • Исправлен сбой игры, происходивший при загрузке файлов на некоторых ПК.
 
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Назад
Сверху Снизу